ТЎҚИМАЧИЛИК САНОАТИ КОРХОНАЛАРИ РИВОЖЛАНИШ МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯСИНИ АМАЛГА ОШИРИШНИНГ ИҚТИСОДИЙ МЕХАНИЗМЛАРИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ
DOI:
https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss2-pp399-403Annotasiya
Ушбу мақолада бозор ўзгаришларига мосланувчан тўқимачилик
саноати корхоналари ривожланиш маркетинг стратегиясини амалга оширишнинг
иқтисодий механизмларини такомиллаштириш масаласи ўрганилган
Kalit so‘zlar:
саноат корхонаси маркетинг стратегия ривожланиш иқтисодий механизмBibliografik manbalar
Hoffer C.W. and Shendel D (2018). Strategy Formulation: Analytical Concepts. St. Paul, MN: West Publishing Company.
Shalender, K., Yadav, R.K. (2019). Strategic Flexibility, Manager Personality, and Firm Performance: The Case of Indian Automobile Industry // Global Journal of Flexible Systems Management. - № 20(1), с. 77-90.
Болтабоев М.Р. (2004). Тўқимачилик саноатида маркетинг стратегияси. Монография. – Т.: ФАН. – 223 б.
Котлер Ф. (2017) Основы маркетинга Филип Котлер и др. Гл. ред. С.Н. Тригуб; Пер. с англ. 7-е европ. изд. – М.[и др.]: «Вильямс». – 332 с.
Чулока А.И. (2010) Инновационный менеджмент: учебник / Под ред. Проф. А.И.Чулока. – М.: УРАО. – 534 с
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.