СУҒУРТА МАҲСУЛОТАЛАРИНИ ТАСНИФЛАШНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ

Mualliflar

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss2-pp384-391

Annotasiya

Мақолада “суғурта маҳсулоти” ва “суғурта хизмати”, “суғурта
ҳимояси” тушунчалари бўйича мавжуд илмий ёндашувлар таҳлил қилинган. Суғурта
маҳсулотларини таснифлашнинг назарий асослари ўрганилган. Суғурта
маҳсулотларининг амалдаги таснифига янгича ёндашувлар, маҳсулотларнинг хар
иккила томон учун манфаатли бўлиш масалалари таҳлил қилинган

Kalit so‘zlar:

суғурта суғурта компанияси суғурталанувчи суғурта турлари суғурта маҳсулоти суғурта хизмати

Bibliografik manbalar

Abdurahmonov, I. (2020) "Efficiency of organizing the activities of insurance intermediaries in the development of insurance sector," International Finance and Accounting: Vol. 2020: Iss. 1, Article 5. Available at: https://uzjournals.edu.uz/interfinance/vol2020/iss1/5.

Abdurakhmonov, I. (2020) "Prospects for applying new marketing technologies in the insurance industry," International Finance and Accounting: Vol. 2020: Iss. 4, Article 6. Available at: https://uzjournals.edu.uz/interfinance/vol2020/iss4/6.

Abduraxmonov, I. (2022). Sugʻurta sohalarining shakllanish tendensiyalari. MOLIYA VA BANK ISHI, 8(3), 60–67. Retrieved from https://journal.bfa.uz/index.php/bfaj/article/view/33.

Ilyas, A. (2018). Competition in the insurance market of Uzbekistan. Asian journal of management sciences & education, 7(2), 56-61.

Khurshidovich, A. I. (2021). Issues of innovative development of insurance in Uzbekistan. International Journal of Management IT and Engineering, 11(7), 91-96.

Абдурахмонов И. (2020) Суғурта бозорини тартибга солиш ва пруденциал назоратнинг самарали механизмларини жорий этиш,“ //Халқаро молия ва ҳисоб” илмий электрон журнали. – 2020. – Т. 2.

Абдурахмонов И.Х. (2018) Суғурта назарияси ва амалиёти. Ўқув қўлланма. –Т.: “Иқтисод-Молия” нашриёти, 23-24-б.

Абдурахмонов, И. Х. (2010). Ўзбекистон Республикасида жавобгарликни суғурталашнинг амалиётини такомиллаштириш. Автореф. дисс.... и. ф. н, 26.

Абдурахмонов, И. Х. (2019). Теория и практика страхования. Учебник/–Т.:«Иқтисод молия, 353-354.

Гомелля В.Б. (2000) Страховой маркетинг: актуальные вопросы методологии, теории и практики / В.Б. Гомелля, Д.С. Туленты. – М.: – С.

Зубец А.Н. (2000) Качество страхового продукта / А.Н. Зубец // Страховое ревю. –– №7. – С. 12.

Котлер Ф. (2007) Основы маркетинга Краткий курс Пер с англ – М.: Издательский дом “Вильяме”, 231 стр.

Тихонов С. (2006) Отличительные признаки страхового продукта / С. Тихонов // Страховое ревю. – №2.

Трофимова М. (2003) Страховой продукт как центральный элемент страхового маркетинга / М. Трофимова // Страховой ревю. – №11. – С. 16.

Хайкин Р.М. (2000) С чем едят страховые продукты? / Р.М. Хайкин, В.В. Перемолотов // Страховое дело. – №5.

Щербакова В.И. (2012) От страхового продукта к страховой услуге: определение объекта страхового рынка. Економічний вісник Донбасу № 1 (27), 96-103 стр.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Имомов, У. (2024). СУҒУРТА МАҲСУЛОТАЛАРИНИ ТАСНИФЛАШНИНГ НАЗАРИЙ АСОСЛАРИ. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 2(2), 384–391. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss2-pp384-391