RESTORAN XIZMATLARI ISTE’MOL QIMMATDORLIGINI BAHOLASH USLUBIYATINI TAKOMILLASHTIRISH
DOI:
https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss2-pp105-112Annotasiya
Maqolada restoran xizmatlarining iste’mol qimmatdorligini belgilovchi moddiy, funksional va hissiy omillarning naflilik darajasini ekspert usulda baholash taklif qilingan. Naflilik darajasining kutilayotgan va amaldagi qiymati o‘rtasidagi tafovutga ko‘ra qimmatdorlik darajasiga baho berilgan. Restoran turiga bog‘liq holda iste’mol qimmatdorligi omillarining o‘zgarib borishi asoslab berilgan.
Kalit so‘zlar:
restoran xizmatlari iste’mol qimmatdorligi funksional naflilik moddiy naflilik hissiy naflilik fast-fudBibliografik manbalar
Balatska, Natalia. (2019). The value of restaurant service as a key determinant of enterprise development. The economic discourse. 38-48. 10.36742/2410-0919-2019-4-4.
Schmidt, Jeffrey. (2010). Whole-Product Concept. 10.1002/9781444316568.wiem05053
Thao Hoang & Javed Suler. (2021) Customer behaviour in restaurants before and during COVID-19: A study in Vietnam. Research in Hospitality Management, 11(3): 205–214.
Ибодов К.М. (2022). Ресторан хизматлари соҳаси рақобатбардошлигини ошириш механизмларини такомиллаштириш. Иқтисодиёт фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) дисс.автореферат. Самарқанд иқтисодиёт ва сервис институти, – 52 б.
Ибодов, К. (2023). Истеъмол таомиллари ўзгариши муҳитида ресторан хизматлари истеъмол қимматдорлигини тадқиқ этиш. Economics and Innovative Technologies, 11(4), 407–414. https://doi.org/10.55439/EIT/vol11_iss4/a42. https://iqtisodiyot.tsue.uz/journal/index.php/iit/article/view/366
Ибодов, К. (2023). Ресторан хизматлари соҳасида маҳсулот портфели таҳлили. Iqtisodiyot va taʼlim. 24, 3 (Jun. 2023), 278–282. DOI:https://doi.org/10.55439/ECED/vol24_iss3/a44. https://cedr.tsue.uz/index.php/journal/article/view/1135/1022
Ибодов, К. (2023). Ресторан хизматлари соҳасида мижозларнинг қониққанлик даражаси ва содиқлигини тадқиқ этиш. Economics and Innovative Technologies, 11(3), 400–406. https://doi.org/10.55439/EIT/vol11_iss3/i43. https://iqtisodiyot.tsue.uz/journal/index.php/iit/article/view/319/356
Каланова М.Б. (2021). Умумий овқатланиш корхоналарида кўрсатиладиган хизматлар сифатини баҳолаш йўллари. “Сервис” илмий-амалий журнал. Махсус сони, I-қисм Самарқанд, йил декабр, 41-45 б.
Кремер Н.Ш., Путко Б.А. (2002) Эконометрика: Учебник для вузов / Под ред. проф. Н.Ш. Кремера. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, - 311 с.
Равшанов, З. (2024). МАМЛАКАТ ИҚТИСОДИЁТИ РИВОЖИДА ОВҚАТЛАНИШ ХИЗМАТЛАРИ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ МАСАЛАЛАРИ. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 2(1), 445–449. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss1-pp445-449
Фармон (2022) Ўзбекистон Республикаси Президентининг 28.01.2022 йилдаги “2022-2026 йилларга мўлжалланган янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида” Фармони, ПФ-60-сон
Черенкова, Е.П. (2021) Исследование степени удовлетворенности потребителей / Е. П. Черенкова. –Текст: непосредственный // Молодой ученый. – № 10 (352). – С. 74-75.
Эргашходжаева Ш.Д. (2014) Инновацион маркетинг. Ўқув қўлланма. –Т.: ТДИУ, Иқтисодиёт, – 177 бет. 11-13 бб.
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.