TURIZM SOHASIDA TURISTIK FAOLIYAT KO‘RSATKICHLARI MAVSUMIY TEBRANISHLARINI TEKISLASH

Mualliflar

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss2-pp41-49

Annotasiya

Maqolada turistik xizmatlarga bo‘lgan talab mavsumiy tebranishlarini tekislash uslubiyoti nazariy jihatdan o‘rganilgan holda tebranishlar intensivligi darajasiga ta’sir etuvchi omillar tizimlashtirilgan. Shu bilan birga mavsumiy tebranishlar intensivligi darajasini boshqarish (tekislash) bo‘yicha yo‘nalishlar aniqlangan.

Kalit so‘zlar:

mavsumiylik mavsumiy tebranishlar “sirpanuvchi o‘rtacha” barqaror komponent mavsumiy komponent

Bibliografik manbalar

Волошинова М.В., Ооль А.М. (2019) Анализ проблемы сезонных колебаний спроса в туризме и стратегий по решению сезонности // Актуальные проблемы развития сферы услуг: Сборник научных трудов. Под редакцией Ю.В. Долматеня, В.А. Ткачева. Санкт-Петербург: Санкт-Петербургский государственный экономический университет, С. 107-114.

Губская К.В., Зырянов А.И. (2016) Сезонность туризма в Пермском крае // Географический вестник. №2 (37). С. 119-127.

Дуброва Т.А. Статистические методы прогнозирования / Т.А.Дуброва. –М.: Филинь, 1998.

Коновалова Е.Е., Лаптева Е.В., Крапивко И.А. (2019) Экономика впечатлений как инструмент по сглаживанию сезонности в индустрии гостеприимства / Е.Е. Коновалова, Е.В. Лаптева, И.А. Крапивко // Вестник ассоциации вузов туризма и сервиса. ‒ №2. ‒ С. 93-102.

Огнева, Н.В. (2016) Событийный туризм как метод корректировки сезонных колебаний в индустрии гостеприимства / Н. В. Огнева, А. К. Эмексузян, Л. В. Штомпель // Молодежь - науке-VII. Актуальные проблемы туризма, спорта и бизнеса: Материалы Всероссийской научно-практической конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, Сочи, 21–22 апреля 2016 года. – Сочи: Сочинский государственный университет, – С. 180-183.

Суранова О.А. (2023) Меры управления по сглаживанию сезонных колебаний на услуги средств размещения туристов / О.А.Суранова / Геополитика и экогеодинамика регионов. –. №1. – С. 208-219.

Чабанюк О.В. (2016) Ранжирование факторов сезонности, влияющих на туристское предложение / О.В. Чабанюк // Вестник РМАТ. ‒ №1. ‒ С. 25-32.

Чудновский А.Д. Управление индустрией туризма: учеб. пос. / А.Д. Чудновский, М.А. Жукова, В.С. Сенин. — М.: КНОРУС, 2004. — 448 с.

Шмаркова Л.И. (2009) Новый подход к анализу эволюции сезонных колебаний характериятик деятельности туристских фирм / Л.И.Шмаркова / Известия ТулГУ. Экономические и юридические науки. Вып. 1. –С. 134-146.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Asraqulov, A. (2024). TURIZM SOHASIDA TURISTIK FAOLIYAT KO‘RSATKICHLARI MAVSUMIY TEBRANISHLARINI TEKISLASH. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 2(2), 41–49. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss2-pp41-49