ҚИЙМАТГА ЙЎНАЛТИРИЛГАН ИННОВАЦИОН БИЗНЕС МОДЕЛИНИ ЯРАТИШ: ТАМОЙИЛЛАР, МЕЗОНЛАР ВА ВОСИТАЛАР

Mualliflar

  • Шахноза Бегматова

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss1-pp298-309

Annotasiya

Ушбу мақола тадбиркорликда қиймат инновациясининг асосий муваффақият омилларига оид концептуал мунозараларга ҳисса қўшишга қаратилган ва бизнес контекстида қиймат инновацияларни амалга оширишга ёрдам берадиган инновацион амалиёт ва жараёнларни тақдим этади.

Kalit so‘zlar:

бизнес модели манфаатдор томонлар интеграцияси қиймат инновацияси барқарор ўсиш мижозлар эҳтиёжини қондириш

Bibliografik manbalar

Drucker.P.F. (2007). Management: tasks, responsibilities, practices, //Transaction Publishers, New Brunswick,N.J.; London.

Freeman.C. (1995). “The National System of Innovation in Historical Perspective”, Cambridge Journal of Economics, No. 19, pp. 5–24.

José Santisteban and David Mauricio. (2020). Critical success factors for technology-based startups. The Authors(s). Published by Inderscience Publishers Ltd. This is an Open Access Article distributed under the CC BY license. (http:// creativecommons. org/licenses/by/4.0/).

Kim (2004), WC; Mauborgne, R. Moviy okean strategiyasi; Garvard Business Review Paperback Series; Garvard Business School Press: Brighton, Buyuk Britaniya, 44-bet.

Kim, WC; Mauborgne, R. (2004). Moviy okean strategiyasi; Garvard Business Review Paperback Series; Garvard Business School Press: Brighton, Buyuk Britaniya.

Tellis, G., and P. Golder. (2002). Will and Vision. New York: McGraw Hill.

Гасанов Э.А. (2014). Инновационный вектор развития информационной экономики // Инновации. № 5. С. 10–14.

Кирьяков А.Г, Максимов В.А. (2002). Основы инновационного предпринимательства. – М.: Феникс. – С. 160.

Кондратьев Н. Д., Опарин Д. И. (1928). Большие циклы конъюнктуры: Доклады и их обсуждение в Институте экономики. 1-е изд. - М., — 287 с.

Кошелева Т.Н. (2009). Стратегическое развитие инновационных венчурных предприятий. СПб.: ГУАП, 236 с.

Фостер Р., Каплан С. (2005). “Яратувчанликнинг қулаши. Нима учун абадий қурилган компанияларнинг яхши натижаларни кўрсатмайдилар ва уларнинг самарадорлигини ошириш учун нима килиш керак". М.: “Альпина Бизнес Букс-Альпина Паблишер". Шумпетер Й. (1982). Теория экономического развития. – М.: - Прогресс,.386 с.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Бегматова, Ш. (2024). ҚИЙМАТГА ЙЎНАЛТИРИЛГАН ИННОВАЦИОН БИЗНЕС МОДЕЛИНИ ЯРАТИШ: ТАМОЙИЛЛАР, МЕЗОНЛАР ВА ВОСИТАЛАР. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 2(1), 298–309. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss1-pp298-309