ЎЗБЕКИСТОНДА САБЗАВОТ МАҲСУЛОТЛАРИ БОЗОРИ ВА РИВОЖЛАНИШ ТЕНДЕНЦИЯЛАРИ

Mualliflar

  • Ихтиёр Шарипов

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2023-vol1-iss8-pp334-343

Annotasiya

Мазкур мақолада Ўзбекистон ахолисининг сабзавотлар истеъмоли ва унинг ривожланиш даражаси ўрганилган. Ўзбекистонда ахоли жон бошига тўғри келадиган сабзавот истеъмол қилиш даражаси аниқланган. Инерцион ва модернизацион цейнарийлар асосида ахолини кунлик сабзавотлар истеъмоли хажмининг ўзгариши прогноз қилинган.

Kalit so‘zlar:

сабзавотлар талаб органик маҳсулотлар прогноз моделлар инерцион цейнарий ва модернизацион цейнари

Bibliografik manbalar

Freshfel, (2014). ‘‘Consumption monitor.” European Fresh Produce Association. Available at ,http://www.freshfel. org/asp/what_we_do/consumption_monitor.asp..UN, 2016. Sustainable Development Knowledge Platform. Available at hhttps://sustainabledevelopment.un.orgi

Grunert, K.G. (2017). Consumer trends and new product opportunities in the food sector. Wageningen Academic Publishers, Wageningen, the Netherlands.

Islam M.M. (2020) An inquiry of the nature and causes of price variation in vegetable marketing system of Bangladesh //International Journal of Research in Business and Social Science (2147-4478). –Т. 9. – №. 6. – С. 224-229.

Мамаджановна Т.А. (2018) “Мева-сабзавот корхоналарида экспортга йўналтирилган маркетинг стратегияларини ишлаб чиқиш” // “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. №5, сентябрь-октябрь.

Муҳитдинова У.С. (2018) Методология и методика оценки эффективности функционирования рынка плодоовощной и виноградной продукции. // Экономика и финансы. Москва. – №11 (150) ноябрь. с. 68-69.

Собироа А.А. (2022) Мева-сабзавот маҳсулотлари савдосида маркетинг фаолиятини такомиллаштириш. //Иқтисодиёт фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. Тошкент: ТДИУ, - 136 б.

Солдатенко А.В. и др. (2019) Проблемы производства конкурентной овощной продукции //Овощи России. –№. 1. – С. 3-7.

Усмонова Д.М. (2021) "Узумчилик корхоналарининг экспорт салоҳиятини оширишда маркетинг стратегияларидан фойдаланиш”" //Иқтисодиёт фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. Тошкент: ТДИУ,.- 146 б.

Фармон (2019) Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 23 октябрдаги «Ўзбекистон Республикаси қишлоқ хўжалигини ривожлантиришнинг 2020 — 2030 йилларга мўлжалланган стратегиясини тасдиқлаш тўғрисида»ги ПФ-5853-сонли Фармон. (Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базаси, 24.10.2019 й., https://lex.uz/docs/4567334).

Хахаева М.Э. (2020) Эффективная система маркетинга плодовощной продукции.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Шарипов, И. (2023). ЎЗБЕКИСТОНДА САБЗАВОТ МАҲСУЛОТЛАРИ БОЗОРИ ВА РИВОЖЛАНИШ ТЕНДЕНЦИЯЛАРИ. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 1(8), 334–343. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2023-vol1-iss8-pp334-343