TA'LIM XIZMATLARI BOZORIDA ISTE'MOLCHI XULQ-ATVORINI SHAKLLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI

Mualliflar

  • Naima Xalmurzayeva

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2023-vol1-iss8-pp76-84

Annotasiya

Maqola ta'lim xizmatlari bozorida iste'molchilar xulq-atvorini shakllantirishning nazariy jihatlarini o'rganishga bag'ishlangan. Muallif iste'molchilar tomonidan ta'lim xizmatlarini tanlash va idrok etishga ta'sir qiluvchi mexanizmlarni tushunishning asosiy tushunchalari va nazariyalarini ko'rib chiqgan. Maqolada ta'lim sohasida iste'molchilarning xohish-istaklarini shakllantirishga ta'sir qiluvchi omillar, jumladan, ijtimoiy-madaniy, iqtisodiy va psixologik jihatlar ko'rib chiqiladi.

Kalit so‘zlar:

oliy ta’lim iste’molchi xulq-atvori marketing ta’lim xizmati innovatsiya

Bibliografik manbalar

Dirks, L. (1998) Higher Education in Market Theory. Published on-line by author, available online at: http://webhost.bridgew.edu/adirks/ald/papers/mktheor.htm

Kolyuzhnova N.Ya., Yakobson A.Ya. (2017) Educational service: concept, features, classification. Marketing. General course. -p.98

Zaid Yaseen Saud AL Dulaimi, Ph.D. (2016) Education, Educational Services and their Quality. Journal of Marketing Management. -p.115

Гудак С.Н. (2010) Институциональные преобразования образовательных учреждений // Регион: экономика и социология. № 1. С. 316–327

Долятовский В.А., Мазур О.А., Кузнецова И.В. и др. (2006) Стратегическое планирование деятельности вуза на рынке образовательных услуг: монография. Ростов н/д: РГЭУ; НИЭУП.

Клокова Е.А., Трубникова К.Д. (2019) Понятие образовательной услуги. Платность дополнительных образовательных услуг в государственных и муниципальных учреждениях // E-Scio. - 2019. - № 7 (34). - С. 572-580.

Котлер Ф. (2012) Основы маркетинга. – М.: Прогресс. Лузан, П.П. (2009) Высшее образование в России: от разрушения к развитию // ЭКО. - 2009. -№ 12. - С. 88-96.

Маслов Д.В. (2002) Рынок образовательных услуг: методологические аспекты. Автореферат диссертации кандидата экономических наук. ВАК РФ 08.00.01. С.7

Романов А.А., Тихомирова Н.В. (2006) Проблемы исследования поведения потребителей на рынке образовательных услуг. Открытое образование. №3. -с.82-87 Савченко В.А. (2002) Управление развитием персонала: учеб. пособие / -К.: КНЭУ, 2002. -351 с.

Самсонова М.В. (2017) Потребительское поведение на рынке образовательных услуг малого города: монография / – Волгоград: ИУНЛ ВолгГТУ, 2017. – 120 с.

Сапарова Г.Б. (2019) маркетинговые исследования потребителей образовательных услуг // Известия Ошского технологического университета. -№1. -С. 89-94.

Терза Н.В. (2014) Конкурентоспособность образовательной услуги. ЭКО. № 11. С. 187–189.

Тряпицына А.А. (2009) Рынок образовательных услуг. Известия Санкт-Петербургского государственного экономического университета, -С. 208-210.

Шацкая И.В. (2012) Социальная функция высшего образования. Вестник Московского университета. Экономика. № 4. С. 36–45.

Шимановская С.В. (2015) От образовательных услуг к образовательным потребностям. Краснодар: Историческая и социально-образовательная мысль. Том 7. №6. Часть 2. -С.349-351.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Xalmurzayeva, N. (2023). TA’LIM XIZMATLARI BOZORIDA ISTE’MOLCHI XULQ-ATVORINI SHAKLLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 1(8), 76–84. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2023-vol1-iss8-pp76-84