ТИЖОРАТ БАНКЛАРИ ФАОЛИЯТИДА ЯНГИ БАНК ХИЗМ АТЛАРИНИНГ ВУЖУДГА КЕЛИШИ
DOI:
https://doi.org/10.60078/2992-877X-2023-vol1-iss7-pp401-409Annotasiya
Мақолада банк хизматларининг шаклланиш босқичлари, уларни молиявий хизматлар бозоридаги роли назарий жиҳатдан ўрганилган. Хорижий ва маҳаллий олимларнинг илмий қарашларига нисбатан мустақил ёндашувлар ишлаб чиқилган. Банк хизматларини жорий этишда инновацион ёндашувнинг ўзига хос жиҳатлари тизимлаштирилган. Банк хизматларини вужудга келишида эътибор берилиши лозим бўлган тамойиллар ишлаб чиқилган. Тамойиллар асосида банк хизматларини ривожлантиришга қаратилган илмий-таклиф ва тавсиялар ишлаб чиқилган.
Kalit so‘zlar:
банк хизматлари инновация масофавий хизмат молиявий хизмат банк картасиBibliografik manbalar
Menor, L. J., & Roth, A. V. (2007). New service development competence in retail banking: Construct development and measurement validation. Journal of Operations Management, 25(4), 825–846. doi:10.1016/j.jom.2006.07.004
Алиқориев О.Ф. (2015) Банк чаканасини ҳаракатлантирувчи куч: банк суғуртаси//Иқтисод ва молия. - №1, – Б.62-73.
Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество. — Москва: Академия, 1999
Жумаев Н.Х., Нурмуратов А.М. (2019) Основный направления модернизации системы валютного регулирования в Узбекистане в условиях либерализации экономики//Инновационые научные исследования в современном мире: теория, методология, практика Уфа, 6 мая 2019 года. (pp.80-89).
Мамадияров З.Т. (2022) Рақамли трансформация жараёнида банк хизматларини масофадан кўрсатишнинг методологик асосларини такомиллаштириш. И.ф.д. ... автореферат. – ТДИУ, Т.: – Б. 72.
Мирзаев Ф., Қулметов М. (2019) Тижорат банклари ўртасидаги рақобат даражасини аниқлаш парадигмаси// “Халқаро молия ва ҳисоб” илмий электрон журнали. № 2, апрель, Манба: http://interfinance.tfi.uz/?p=1126
Пенюгалова А. В., Шкуренко А. И. (2011) Инновации в банковском страховании России //Сборник научных трудов SWorld. – Т. 12. – №. 1. – С. 19-23.
Рахмонов Д.А. (2019) Инновация: моҳияти ва уни молиялаштириш асослари// “Халқаро молия ва ҳисоб” илмий электрон журнали. № 1, февраль, –Манба: http://interfinance.tfi.uz/?p=957
Раҳимов А. (2021) Мижозларнинг банк хизматларидан мамнунлик даражасини ошириш масалалари. “Халқаро молия ва ҳисоб” илмий журнали. №2, апрель, ISSN: 2181-1016
Рўзиева О. (2022) Тижорат банклари мижозларининг қониқишларини баҳолашнинг аҳамияти// International Journal of Finance and Digitalization. Vol. 1 Issue 02, 2022. https://www.ijfd.uz/
Таштемиров А.А. (2022) Ахборот технологиялари орқали содир этилган фирибгарлик жиноятларига қарши курашиш самарадорлигига эришишнинг ҳуқуқий ва ташкилий жиҳатлари//Eurasian journal of law, finance and applied sciences. Volume 2 Issue 12, December 6, Special Issue.
Шевченко И.В., Левицкая О.А. (2004) Совершенствование качества обслуживания клиентов кредитными организациями путем внедрения новейших банковских технологий //Финансы и кредит. – №. 22 (160). – С. 3-5.
Яковенко С. Н., Тимченко А. (2013) Финансовые инновации в деятельности коммерческих банков: теоретико-экономические аспекты //Современные проблемы науки и образования. – №. 2. – С. 335-335.
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.