O’ZBEKISTONDA MEHMONXONA BIZNESI SAMARADORLIGI TAHLILI

Mualliflar

  • Dilrabo Mardonova

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2023-vol1-iss7-pp84-89

Annotasiya

Ushbu maqolada O’zbekistonda mehmonxona biznesi rivojlanishining umumiy tendensiyasi tahlil qilingan. Shu bilan birga, Samarqand shahrida joylashgan Nodir Samarqand mehmonxonasi misolida resurslarning samarali taqsimoti masalasi simpleks usuli yordamida yechilgan.

Kalit so‘zlar:

mehmonxona trend yuqori sifat bozor optimizatsiya

Bibliografik manbalar

Abduvokhidova S. (2018) "A Study of the Role of Information Technology in Improving Hotel Business Efficiency in Uzbekistan" by

Bordas, E. (1994) Competitiveness of Tourist Destinations in long distance markets. The Economics of Tourism Destinations. Burlington: Elsevier;

Crouch, J. & Ritchie, B. (2003) The competitive destination- a sustainable tourism perspective. Cambridge: CabiPublishing;

Dentinho D., Marques R. C. (2013) "Assessing the Efficiency of the Hotel Sector in Uzbekistan using Data Envelopment Analysis" by 115 p.

Dwyer L., Kim Ch. (2003) Destination Competitiveness: Determinants and Indicators. Current Issues in Tourism Vol. 6;

Keller P., Bieger T., (2005) Innovation in tourism-creating customer value: 55th congress, Brainerd, USA;

Khan T. and Ghorbani Z.M. (2014) "Measurement of Efficiency of Selected Uzbekistan Hotels using Data Envelopment Analysis" by: 45-55 pages.

Krugman P. (1994) Competitiveness: a Dangerous obsession. In: Competitiveness. An International Economics Reader. — N.Y.: Foreign Affairs, , Р. 1—17;

Li B. and Lee S.H. (2020) "Challenges and Opportunities for Hotel Business in Uzbekistan: A Holistic Approach" by Poon, A. (1993) Tourism, Technology and Competitive Strategies. CAB International, New York,;

Raza B., Sattar A., and Ali R. (2019) "Effects of Organizational Culture on Performance of Hotels in Uzbekistan"

Алимова М.Т. (2017) Ҳудудий туризм бозорининг ривожланиш хусусиятлари ва тенденциялари // иқт. фан. докторлик диссертацияси автореферати. Самарқанд СамИСИ,. –96 б.;

Болтабоев М.Р., Тухлиев И.С., Сафаров Б.Ш., Абдухамидов С.А. (2020) “Туризм: назария ва амалиёт”. Электрон дарслик.-Т., 2017 -74 б.;

Канторович Л. В. (1939) Математические методы организации планирования производства // Издание Ленинградского государственного университета. — Ленинград,.

Мухаммедов М. ва бошқалар. (2021) Минтақа иқтисодиётининг замонавий муаммолари. Монография. -Т.: LESSON PRESS,;

Портер М. (2000) Конкуренция. — М.: Вильяме, С. 174—191.

Пўлатов М.Э., Абдурахмонов К.Х. (2013) Менежмент туризма: Учебное пособие. –Т.: Филиал ФГБОУ ВПО «РЭУ им. Г.В.Плеханова» в г. Ташкенте,.-248 с.;

Тухлиев И. Туризм асослари. -Самарқанд, СамИСИ. 2010. -271 б.;

Тухлиев И., Қудратов F., Пардаев М. (2008) Туризмни режалаштириш. Дарслик. Т.: "Иқтисод ва молия".-262 б.;

Тухлиев Н., Абдуллаева Т. (2006) Менеджмент и организация бизнеса в туризме Узбекистана. -Т.: Гос. Науч. Изд. "O'zbekiston milliy ensiklopediyasi",. -386 б.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Mardonova, D. (2023). O’ZBEKISTONDA MEHMONXONA BIZNESI SAMARADORLIGI TAHLILI. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 1(7), 84–89. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2023-vol1-iss7-pp84-89