SANOAT KORXONALARINI RIVOJLANTIRISHDA KORPORATIV IJTIMOIY MAS'ULIYATNI BOSHQARISHNING O'RNI

Mualliflar

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss8-pp448-457

Annotasiya

Korporativ ijtimoiy mas'uliyat (KSM) strategik yondashuv bo'lib, unda kompaniyalar axloqiy me'yorlarga rioya qilish va turli manfaatdor tomonlarga g'amxo'rlik qilish orqali jamiyat va atrof-muhitga ta'sirini boshqarishga intiladi. Bugungi iqtisodiyotda KSM boshqaruvi biznes muvaffaqiyati va barqarorligini belgilovchi asosiy omilga aylanib bormoqda, ayniqsa sanoat korxonalari uchun. Ushbu maqolada KSM boshqaruvining asosiy jihatlari va uning sanoat korxonalari rivojlanishiga ta'siri ko'rib chiqiladi, shuningdek, turli mintaqalarda KSMni muvaffaqiyatli amalga oshirish misollari keltirilgan.

Kalit so‘zlar:

korporativ boshqaruv barqaror rivojlanish strategik menejment investitsiyalar moliya xorijiy investitsiyalar sanoat korxonalari

Bibliografik manbalar

Ашуров З.А. (2016) Механизм корпоративного управления и его развитие в Узбекистане.//"Общественное мнение. Журнал "ПРАВА ЧЕЛОВЕКА". - Ташкент, – №1. – Б. 60-68.

Cadbury, A. (1992) Report and Code of Best Practice (Cadbury Report and Code), The Committee on the Financial Aspects of Corporate Governance, London: Gee and Company,1992.

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Chekulaeva, K. (2024). SANOAT KORXONALARINI RIVOJLANTIRISHDA KORPORATIV IJTIMOIY MAS’ULIYATNI BOSHQARISHNING O’RNI. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 2(8), 448–457. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss8-pp448-457