O'ZBEKISTON RESPUBLIKASINING BAHOLASH FAOLIYATINI RIVOJLANTIRISH BO'YICHA MARKETING STRATEGIYASI

Mualliflar

  • O‘zbekiston Respublikasi Davlat aktivlarini boshqarish agentligi huzuridagi xususiylashtirish va davlat aktivlarini boshqarish muammolarini tadqiq etish markazi

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss8-pp305-314

Annotasiya

Baholash faoliyatini takomillashtirish va rivojlantirishda marketing strategiyasi masalalari ko'rib chiqiladi. Baholash xizmatlari bozorida marketingning mohiyati ochib berilgan. Baholash faoliyatini rivojlantirish marketing strategiyasining asosiy vazifasi baholash xizmatlari bozorini rivojlantirish uchun zamonaviy marketing kontseptsiyasining tarkibiy qismlarini maksimal darajada qondirish uchun tuzilgan. Baholash faoliyatini takomillashtirishning asosiy omillari shakllantirildi. Aktivlarni sotuvchilardan xaridorlarga rag'batlantirishning asosiy tarkibiy qismlari va ularning baholash xizmatlari bilan aloqasi ko'rsatilgan. Baholash xizmatlari bozorida reklama faoliyatini takomillashtirish yo'llari ko'rsatilgan.

Kalit so‘zlar:

baholash faoliyati investitsiyalar me'yoriy-huquqiy baza baholash standartlari marketing marketing strategiyasi marketing konsepsiyasi aktivlar bozori baholash xizmatlari bozori aktivlarni boshqarish investitsiya salohiyati reklama baholash kompaniyalari xalqaro baholash kompaniyalari baholash faoliyatiga investitsiyalar davlat tasarrufidan chiqarish. va xususiylashtirish

Bibliografik manbalar

Peeter F. Drucker (1978) «Management: Tasks, Responsibilities, Practikes» N.Y. «Harper & Row»,.

Андреева О.Д. (1997) Технология бизнеса: маркетинг. Учебное пособие, Издательство: «ИНФРА-М – НОРМА», М.:

Голубков Е.П. (1999) Основа маркетинга, Издательство «Финпресс» Москва.

Единый национальный стандарт оценки Республики Узбекистан, зарегистрированным Министерством юстиции Республики Узбекистан от 30.12.2023 г. Регистрационный № 3487.

Закон Республики Узбекистан «Об оценочной деятельности» от19 августа 1999 г. №811-1

Ильющенко Е.В. (2001) Маркетинг на предприятии. Минск, Экоперспектива.

Официальный Сайт Агентства по управлению государственными активами Республики Узбекистана. https://davaktiv.uz

Постановление (2018) Постановление Президента Республики Узбекистан «О мерах по дальнейшему развитию рынка оценочных услуг» 1 июня 2018 г., № ПП-3764.

Постановление (2019) Постановление Президента Республики Узбекистан «О мерах по дальнейшему совершенствованию оценочной деятельности …» от 1 июля 2019 г., № ПП-4381

Филип Котлер (1991) «Основы маркетинга». М. Изд. «Прогресс», стр. 55-56;

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Kravchenko, A. (2024). O’ZBEKISTON RESPUBLIKASINING BAHOLASH FAOLIYATINI RIVOJLANTIRISH BO’YICHA MARKETING STRATEGIYASI. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 2(8), 305–314. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss8-pp305-314