BIZNES VA TADBIRKORLIK OLIY MAKTABINING RAQAMLI MUHITINI TAKOMILLASHTIRISH ISTIQBOLLARI

Mualliflar

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss8-pp170-177

Annotasiya

Raqamli universitet sari intilish dunyo bo‘ylab oliy ta’lim muassasalarning strategiyalarida o‘z aksini topmoqda. Biznes va tadbirkorlik oliy maktabining xozirda mavjud elektron-raqamli muxiti tahlil qilinib uning raqamli funksionallikning rivojlangani va raqamli univeritetning to‘rtta elementlari mavjudligini asoslab berildi. Biznes va tadbirkorlik oliy maktabining raqamlashtirish strategiyasining to‘g‘ri amalga oshirish natijasida ta’im muassasasining raqobatbardoshligi va imidj xarakteristikalari ko‘tarilishi ta’kidlanadi.

Kalit so‘zlar:

raqamli ta’lim strategiya raqamli universitet raqamli format raqamli muxit raqamli resurslar raqamli platforma raqobatbardoshlik

Bibliografik manbalar

Boulton C.A. (2018) Virtual learning environment engagement and learning outcomes at a ‘bricks and-mortar’university / C. A. Boulton, C. Kent, H.T.P. Williams // Computers and Education.– Т. 126. – P. 129–142.].

Farmon (2020) O’zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 5-oktabedagi PF 6079 sonli “Raqamli O‟zbekiston 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni amalga oshirish chora tadbirlari to‘g‘risida”gi farmoni;

Kenjabaev A., Ne’matova M. (2024) The numerical concept of the development of the activities of a high school /international journal of artificial intelligence (ISSN: 2692) Volume 04, Issue 03.

Knoll, M. (2021) Datability — Von Datensparsamkeit zu Datenfülle / M. Knoll, K. Hildebrand — DOI 10.1365/s40702-014-0081-5 — Текст: электронный // HMD Praxis der Wirtschaftsinformatik. No. 51. S. 838‒839. URL:https://link.springer.com/article/10.1365/s40702-014-0081-5 (дата обращения 20.06.2021)., суть которого заключается в минимизации цифрового контента

Priscilla Ng (2016) The digitalization of South Korea’s education, IdeasXChange.

Qaror (2020) O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarori, 28.04.2020 yildagi PQ-4699- son.

Qonun (2020) “Ta’lim to‘g‘risida”gi qonunning yangi tahriri 2020-yil 23-sentabrdagi O‘RQ637-sonli.

Rustambekov I. (2023) Oliy ta’limni raqamlashtirish-ustuvor vazifa 28.03.2023 https://kun.uz/35174404#!

Tapscott D. (2008) Growing Up Digital How the Net Generation is Changing Your World./D.Tapscott.-New York: McGrowHill. – 384 p.

Бродовская Е.В., Домбровская А.Ю., Петрова Т.Э., Пырма Р.В., Азаров А.А. (2019) Цифровая среда ведущих университетов мира и РФ: результаты сравнительного анализа данных сайтов // Высшее образование в России. Т. 28. № 12. С. 9-22. DOI:

https://doi.org/10.31992/0869-3617-2019-28-12-9-22

Валиева Н.Х.,Мухитдинова Н.А. (2020) Цифровизация обучения в школе бизнеса и предпринимательства. Рақамли иқтисодиёт: Ўзбекистонда ривожлантириш истиқболлари ва жаҳон амалиёти/Халқаро илмийғамалий онлайн конференция, Тошкент, 307-309 б.

Ильина О.П. (2017) LMS Smart Education университета//Интеллектуальные и информационные технологии в формировании цифрового общества:сборник научных статей международной конференции/Санкт-Петербург, С. 170-174.

Карабаева Г.Ш. (2023) Формирование Стратегии Трансформации Образования в Эпоху Цифровизации материалы конференции «Основные Проблемы Обеспечения Качественного Образования И Пути Их Решения» Ташкент Издательство “Иқтисодчи” Отдел Координации Совместных Образовательных ПРОГРАММ www.tsue-jiep.uz

Кондюкова Е.С., Шершнева Е.Г., Савченко Н.Л., Леонов А.О. (2020) ЦИФРОВОЙ

УНИВЕРСИТЕТ: ФАКТОРЫ ТРАНСФОРМАЦИИ Международный научно-исследовательский

журнал № 10 (100) Часть 1 Октябрь DOI: https://doi.org/10.23670/IRJ.2020.100.10.027

Костина С.Н. (2021) Готова ли инфраструктура региональных вузов к решению задач цифровой трансформации? Университетское управление: практика и анализ, 25(3) 14-32 http://umj.ru

Котенко В.В. (2021) Систематический обзор приложений, погружающих в мир виртуальной реальности, используемых при получении высшего образования: элементы дизайна, выработанные рекомендации и программа исследований Ученые записки университета имени П.Ф. Лесгафта. № 5 (195))

Курбатов В.И. (2017) «Homo informaticus» – человек информационной эпохи: характерологические черты / В.И.Курбатов, О.М. Папа // Гуманитарные, социальноэкономические и общественные науки (научное электронное издание). – № 1.C.2

Неборский Е.В. (2021) Цифровой университет как интегративный методологический конструкт // Мир науки. Педагогика и психология, №3, https://mirnauki.com/PDF/41PDMN321.pdf (доступ свободный). Загл. с экрана. Яз. рус., англ. DOI: 10.15862/41PDMN321, https://mir-nauki.com/PDF/41PDMN321.pdf

Покаместов Д.А., Кондратьева А.А. (2020) Проектное финансирование стратегии цифровой трансформации вуза//Научные труды Вольного экономического общества России. Т. 226, №6. С. 311-326

Прытков В.А., Шнейдеров Е.Н., Мигалевич С. (2020) Глобальная цифровая трансформация образования//Наука и инновациию. № 6(208). С. 30-32.

Соснило А.И. (2021) Применение технологий виртуальной реальности (VR) в менеджменте и образовании // Управленческое консультирование. № 6. С. 158–163

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Valiyeva, N., & Аlimov B. (2024). BIZNES VA TADBIRKORLIK OLIY MAKTABINING RAQAMLI MUHITINI TAKOMILLASHTIRISH ISTIQBOLLARI. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 2(8), 170–177. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss8-pp170-177