CHAKANA SAVDO KORXONALARIDA IJTIMOIY TARMOQLARDAGI REKLAMA SAMARADORLIGINI OʻLCHASH

Mualliflar

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss8-pp56-60

Annotasiya

Ushbu maqolada Oʻzbekiston chakana savdo korxonalarida ijtimoiy tarmoqlardagi reklama samaradorligi tahlil qilinadi. Korzinka.uz va Makro supermarketlari misolida olib borilgan tahlillar asosida reklama kampaniyalarining ROI, mijoz jalb qilish darajasi va segmentatsiyasi kabi koʻrsatkichlar oʻrganildi. Tadqiqot natijasida ijtimoiy tarmoqlardagi reklama kampaniyalarining biznes natijalariga taʼsiri aniqlanib, samaradorlikni oshirish boʻyicha tavsiyalar ishlab chiqildi.

Kalit so‘zlar:

chakana savdo ijtimoiy tarmoqlar reklama samaradorligi ROI Korzinka.uz Makro mijoz jalb qilish raqamli marketing

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Karimova, N. (2024). CHAKANA SAVDO KORXONALARIDA IJTIMOIY TARMOQLARDAGI REKLAMA SAMARADORLIGINI OʻLCHASH. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 2(8), 56–60. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss8-pp56-60