CHAKANA SAVDO KORXONALARIDA IJTIMOIY TARMOQLARDAGI REKLAMA SAMARADORLIGINI OʻLCHASH
DOI:
https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss8-pp56-60Annotasiya
Ushbu maqolada Oʻzbekiston chakana savdo korxonalarida ijtimoiy tarmoqlardagi reklama samaradorligi tahlil qilinadi. Korzinka.uz va Makro supermarketlari misolida olib borilgan tahlillar asosida reklama kampaniyalarining ROI, mijoz jalb qilish darajasi va segmentatsiyasi kabi koʻrsatkichlar oʻrganildi. Tadqiqot natijasida ijtimoiy tarmoqlardagi reklama kampaniyalarining biznes natijalariga taʼsiri aniqlanib, samaradorlikni oshirish boʻyicha tavsiyalar ishlab chiqildi.
Kalit so‘zlar:
chakana savdo ijtimoiy tarmoqlar reklama samaradorligi ROI Korzinka.uz Makro mijoz jalb qilish raqamli marketingYuklashlar
Nashr qilingan
30-08-2024
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Karimova, N. (2024). CHAKANA SAVDO KORXONALARIDA IJTIMOIY TARMOQLARDAGI REKLAMA SAMARADORLIGINI OʻLCHASH. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 2(8), 56–60. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss8-pp56-60
Nashr
Bo'lim
Maqolalar
Litsenziya
Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.