KICHIK BIZNESDA RAQAMLI MARKETING TIZIMINI SHAKLLANTIRISH

Mualliflar

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss7-pp330-335

Annotasiya

Maqolada raqamli marketingning kichik biznes va tadbirkorlikdagi roli ko'rib chiqiladi va kichik biznes rivojlanishiga hissa qo'shadigan omillar ko'rib chiqiladi.

Kalit so‘zlar:

raqamli transformatsiya biznesni rivojlantirish kichik biznes

Bibliografik manbalar

Berman S.J. (2012) Digital transformation: Opportunities to create new business models. Strategy and Leadership. Vol. 40. No. 2. р. 16

Kim, J. B., Albuquerque, P., Bronnenberg, B. J. (2010) Online demand under limited consumer search/Marketing Science. I. 29(6). P. 1 001

Richard Cantillon, (2015) Essai sur la Nature du Commerce en Général (French and English) ttp://oll.libertyfund.org/titles/cantillon-essai-sur-la-nature-du-commerce-en-general--7

Абдурашидов, Ж. Ф., Толибов И.Ш. (2019) К проблеме формирования цифровой экономики в Узбекистане // Молодой ученый. № 29 (267). — с. 42

Багиев Г.Л., Яненко М.Б., Яненко М.Е. (2017) К вопросу формирования и совершенствования цифровой платформы организации и управления маркетинговой деятельностью фирмы: проблемы и задачи//Проблемы современной экономики. №2 (62) с.127

Коданева К.С. (2021) Проблема малого и среднего бизнеса при переходе к цифровизации//Экономика и бизнес. Теория и практика. №4-1 (74) с.187

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Kasimova, F. (2024). KICHIK BIZNESDA RAQAMLI MARKETING TIZIMINI SHAKLLANTIRISH. Iqtisodiy taraqqiyot va tahlil, 2(7), 330–335. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss7-pp330-335