TADBIRKORLIK FAOLIYATI EKSPORTINI RIVOJLANTIRISHDA RAQAMLI PLATFORMALARDAN FOYDALANISHNING HOZIRGI HOLATI
DOI:
https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss5-pp166-174Annotasiya
Maqolada tadbirkorlik faoliyati eksportini rivojlantirishda raqamli platformalardan foydalanishning hozirgi holati iqtisodiy jihatdan tahlil qilinib, tadbirkorlik subyektlari tomonidan ishlab chiqarilayotgan mahsulotlar hajmi va turlari haqidagi ma’lumotlarning yagona bazasini yaratish, tadbirkorlik va innovatsion sohadagi istiqbolli loyihalarni moliyalashtirish mexanizmlarini rivojlantirish bo‘yicha takliflar ishlab chiqilgan
Kalit so‘zlar:
raqamli platforma eksport faoliyati onlayn taqvim yagona mijozlar bazasi ikkinchi darajali domen elektron hukumat raqamli iqtisodiyot infratuzilmasiBibliografik manbalar
Bai J., Chen M., Liu J., Xu D. (2020) Search and information frictions on global e-commerce platforms: Evidence from Ali-Express NBER Working Paper Number 28100. Chen M., Wu M. (2021) The value of reputation in trade: evidence from Alibaba Rev. Econ. Statist., 103, 5.
Farmon (2017) O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha Harakatlar strategiyasi to‘g‘risida” O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Sh. M.Mirziyoevning Farmoni Toshkent shahri, 2017 yil 7 fevral.
Farmon (2020) O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Raqamli O‘zbekiston — 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari”gi 05.10.2020 yildagi PF-6079-son Farmoni.
Jeronimo Carballo, Marisol Rodriguez Chatruc, Catalina Salas Santa, Christian Volpe Martincus (2022) “Online business platforms and international trade” Journal of International Economics Volume 137, July 103599. Startz M. (2018) The value of face-to-face: Search and contracting problems in Nigerian trade Stanford University, mimeo.
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.