BOSHQARUV KADRLARINING KOMPETENSIYALARINI UZLUKSIZ OSHIRISH JARAYONIDA SUNʼIY INTELLEKTDAN FOYDALANISH

Mualliflar

  • Oʻzbekiston Respublikasi Taʼlimni rivojlantirish respublika ilmiy-metodik markazi, Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Davlat boshqaruvi akademiyasi

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss5-pp157-165

Annotasiya

Soʻngi yillardagi Oʻzbekistonda amalga oshirilayotgan keng koʻlamli maʼmuriy islohotlar natijasida davlat fuqarolik xizmatchilarini tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini uzluksiz oshirib borishga alohida eʼtibor qaratilmoqda. Shu oʻrinda, boshqaruv kadrlarining salohiyatini oshirish jarayoniga innovatsion texnologiyalarni tatbiq etish, ular uchun qulay shart-sharoitlar yaratish hamda istalgan vaqtda va joyda oʻzlari ustida mustaqil ishlashlari uchun virtual muhitni yaratish muhim sanaladi. Shularni inobatga olgan holda, ushbu maqolada raqamli texnologiyalar, jumladan sunʼiy intellekt texnologiyalarining taʼlim jarayonlaridagi imkoniyatlari boʻyicha ilgʻor xorijiy davlatlar tajribasi tahlil qilinib, bunday zamonaviy texnologiyalarni boshqaruv kadrlarining kompetensiyalarini baholash, ularning salohiyatidan kelib chiqib individual yondashish va kompetensiyalarini doimiy rivojlantirib borish mexanizmi ishlab chiqilgan, shuningdek, uni amaliyotga tatbiq etish boʻyicha taklif va tavsiyalar keltirilgan

Kalit so‘zlar:

davlat fuqarolik xizmatchisi boshqaruv kadrlari kompetensiya sunʼiy intellekt immersiv texnologiyalar mashinali oʻqitish moslashuvchan taʼlim proktoring

Bibliografik manbalar

Farmon (2023) Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2023-yil 11-sentyabrdagi “Oʻzbekiston – 2030 strategiyasi toʻgʻrisida”gi PF-158-son Farmoni. https://lex.uz/docs/-6600413.

Farmon, (2022) Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi “2022 – 2026 - yillarga moʻljallangan Yangi Oʻzbekistonning taraqqiyot strategiyasi toʻgʻrisida”gi PF-60-sonli Farmoni. https://lex.uz/docs/-5841063.

Harry A. (2023). “Role of AI in Education” – Injuruty: Interdiciplinary Journal and Humanity; Volume 2, Number 3, March 2023 e-ISSN: 2963-4113 and p-ISSN: 2963-3397, pp. 260-268.

Mansur A., Yusof N., Basori A.. (2019) “Personalized Learning Model based on Deep Learning Algorithm for Student Behaviour Analytic”. 16th International Learning & Technology Conference 2019, Procedia Computer Science 163 (2019) pp. 125-133.

Qonun (2022) Oʻzbekiston Respublikasining 2022-yil 8-avgustdagi “Davlat fuqarolik xizmati toʻgʻrisida”gi OʻRQ-788-sonli Qonuni. https://lex.uz/docs/-6145972.

Sviridova E., Yastrebova E., Bakirova G. and Rebrina F. (2023) “Immersive technologies as an innovative tool to increase academic success and motivation in higher education”. Published 5 October 2023 Front. Educ. 8:1192760. doi: 10.3389/feduc.2023.1192760, pp. 1-10.

Taylor M., Fudge A., Mirriahi N. and de Laat M. (2021). “Use of digital technology in education: Literature review” – The University of South Australia – pp. 4-10.

Целик М.С., Иванилов Т.А. (2023). “Особенности прокторинга в современных образовательных процессах” – Журнал | Россия: тенденции и перспективы развития, Науки об образовании, стр. 451-453.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Mamatov, A. (2024). BOSHQARUV KADRLARINING KOMPETENSIYALARINI UZLUKSIZ OSHIRISH JARAYONIDA SUNʼIY INTELLEKTDAN FOYDALANISH. Iqtisodiy taraqqiyot va tahlil, 2(5), 157–165. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss5-pp157-165