KORXONALAR EKSPORT SALOHIYATINI OSHIRISHDA INNOVATSION MARKETING STRATEGIYALARINING O‘RNI

Mualliflar

DOI:

https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss4-pp251-258

Annotasiya

Ushbu maqolada korxonalar rivoji uchun korxonalarda eksport salohiyatini oshirish usullari va yo‘nalishlari, eksport salohiyatini oshirishda innovatsion marketing strategiyalarini qo‘llash ahamiyati va zarurligi misollar tarzda ko‘rsatib berildi. Mavzuga oid muammolar aniqlanib ularga tegishli tarzda xulosa va takliflar keltirib o‘tildi.

Kalit so‘zlar:

innovatsiya marketing korxona export strategiya

Bibliografik manbalar

Sadchenko О. et al. (2020) Marketing tools in stimulating innovative activity of enterprises //International journal of management. – Т. 11. – №. 6.

Агаркова Л.В. (2010) Формирование механизма устойчивого развития плодоовощного подкомплекса: теория и практика. – Ставрополь: Ставролит, – 168 с.

Болтабоев М.Р. (2004) Тўқимачилик саноатида маркетинг стратегияси. Монография. – Т.: ФАН, – 223 б. Ғуломов С.С. (1998) Тадбиркорлик ва кичик бизнес. –Т.: –Б. 32

Дойль П. (2003) Маркетинг-менеджмент и стратегии / 3-е изд. Пер. с англ. Под ред. Ю. Л. Каптуревского. – СПб.: Питер, – 544 с.

Мамаджанова, Т. (2018). Разработка экспортоориентированных маркетинговых стратегий на плодоовощных предприятиях. Экономика и инновационные технологии, (5), 235–240. извлечено от https://inlibrary.uz/index.php/economics_and_innovative/article/view/10668

Носирова, Н. (2021). Кичик бизнес ва хусусий тадбиркорлик субъектларининг экспорт салоҳиятини ошириш. Iqtisodiyot Va taʼlim, (5), 309–315.

Сайфуллаев И.Л. (2022) Кичик бизнес ва тадбиркорлик фаолиятида экспорт фаолиятини амалга оширишнинг муҳим жиҳатлари //Архив научных исследований. – Т. 4. – №. 1.

Тилляходжаев А.А. (2017) Иқтисодиётни модернизациялаш шароитида тўқимачилик саноати корхоналари рақобатбардошлигини ошириш ва соҳада маркетинг фаолияти самарали ташкил этиш йўллари. / Электрон илмий журнал “BIZNES-ЭКСПЕРТ” –Т.: 27.02.2017. No1(109).

Уолкер О.-мл., Бойд Х.-мл., Ларше Ж.-К., Маллинз Дж. (2006) Маркетинговая стратегия. Курс МВА. – М.: Вершина, – 496 с.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Usmonova, D. (2024). KORXONALAR EKSPORT SALOHIYATINI OSHIRISHDA INNOVATSION MARKETING STRATEGIYALARINING O‘RNI. Iqtisodiy Taraqqiyot Va Tahlil, 2(4), 251–258. https://doi.org/10.60078/2992-877X-2024-vol2-iss4-pp251-258