BANKLARDA MARKETING STRATEGIYASI VA UNI ISHLAB CHIQISH IMKONIYATLARI

Mualliflar

  • Quvanchbek Jumaniyazov

DOI:

https://doi.org/10.60078/2024-vol3-issM-pp130-132

Annotasiya

Bugungi kunda mamlakatimizda moliyaviy islohotlarning ustuvor yo‘nalishi bo‘lib bank sohasini rivojlantirish hisoblanadi. Bu borada mamlakatimizda qabul qilingan Yangi O‘zbekiston taraqqiyot strategiyasida [1] “Iqtisodiyotning real sektorida hamda moliya va bank sohalarida ishlab chiqarish va operatsion jarayonlarni raqamlashtirish darajasini 2026-yil yakuniga qadar 70 foizgacha oshirish”, deb ta’kidlangan. Ushbu islohotlar banklarni zamonaviy usulda taraqqiy qildirishni taqozo qilib, bu borada banklarda marketing rejasini tuzi lozim. Bankning marketing rejasi bozor holatini hisobga olgan holdagi tovarlar va xizmatlarni ilgari surishga qaratilgan bankning harakat dasturi bo‘lib hisoblanadi.

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Jumaniyazov , Q. (2024). BANKLARDA MARKETING STRATEGIYASI VA UNI ISHLAB CHIQISH IMKONIYATLARI. Nashrlar, 3(M), 130–132. https://doi.org/10.60078/2024-vol3-issM-pp130-132