RIVOJLANAYOTGAN MAMLAKATLARDA MIKROMOLIYA VA TURIZM: NAZARIY TAHLIL
DOI:
https://doi.org/10.60078/2024-vol3-issM-pp64-65Annotasiya
Ko'pgina rivojlanayotgan mamlakatlarda turizmni rivojlantirishni iqtisodiy
o'sishga erishishning asosiy strategiyasi sifatida qaraladi. Destinatsiyalarda
turizm sektori asosan kichik korxonalar orqali tashkil etiladi. Rivojlanayotgan
mamlakatlarda ular kredit va boshqa moliyadan foydalanish imkoniyatiga ega
emas: moliya bozorlari ularni mijoz sifatida ko'rmaydi va davlat tomonidan
qo'llab-quvvatlash asosan turizmda mahalliy biznesni kengaytirishga
yo'naltirilmagan to'g'ridan-to'g'ri xorijiy investitsiyalarni jalb qilishga qaratilgan
bo’ladi. Turizm investitsiyalari - bu turizm sohasiga moddiy va insoniy kapital
qo'yish jarayoni bo'lib, unda mehmonxonalar, kurortlar va sayyohlik shaharlari
qurish, kichik turizm loyihalarini qo'llab-quvvatlash va turizmni rivojlantirish
yo'li bilan turistik faollikni oshirish orqali mamlakat daromadlarini oshirish
maqsadida amalga oshiriladi.
Bibliografik manbalar
Endo, K. (2006): Foreign Direct Investment in tourism – flows and volumes. In: Tourism
Management, nr. 27 (2006), pp. 600-614. Gammack, J. (2004). Development needs of small to
medium sized tourism businesses. Report for APEC, AICST. (Report number: ISBN 0909 291 829)
Neves Sequeira T. and Carla Campos (2005): International Tourism and Economic Growth: A Panel Data Approach.
Robinson, M (2001): The Microfinance Revolution. Worldbank, ISBN 0-8213-4524-9
Yuklashlar
Nashr qilingan
Qanday qilib iqtibos keltirish kerak
Nashr
Bo'lim
Litsenziya
Ushbu ish Creative Commons Attribution 4.0 Worldwide.