BARQAROR IQTISODIY O‘SISH SHAROITIDA TURIZM VA AHOLIGA HIZMAT KO‘RSATISH SOHASINI RAQAMLASHTIRISH OMILLARI

Mualliflar

DOI:

https://doi.org/10.60078/2023-vol1-iss1-pp427-429

Annotasiya

Bugungi kunda raqamli marketing – raqamli kanallar orqali mahsulotlar va xizmatlarni tahlil qilish va ilgari surish omillarina hisoblanadi

Bibliografik manbalar

Ageshkina N.A. Sayyohlik agentligi va turoperator faoliyati asoslari: darslik / N.A. Ageshkina. Moskva: INFRA - M, 2021. 567 p.

Andreev V.D. Turizmda riskga yo'naltirilgan auditni tashkil etish va metodologiyasi: darslik / V.D. Andreev. Moskva: Magistr: INFRA-M, 2021. 392 p

Kokorev A.S. Raqamli iqtisodiyot: korxona boshqaruvidagi qadriyatlar va ko'rsatmalarning o'zgarishi // Moskva iqtisodiy jurnali, 2019. № 1. P. 252-259

https://cyberleninka.ru/article/n/tsifrovoy-marketing-v-sfere-turizma

Yuklashlar

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Ismailova, S. (2023). BARQAROR IQTISODIY O‘SISH SHAROITIDA TURIZM VA AHOLIGA HIZMAT KO‘RSATISH SOHASINI RAQAMLASHTIRISH OMILLARI. Nashrlar, 1(1), 427–429. https://doi.org/10.60078/2023-vol1-iss1-pp427-429