O'ZBEKISTON RESPUBLIKASIDA OLIY TA'LIM MARKETINGINING RIVOJLANISH TENDENSIYALARI

Mualliflar

DOI:

https://doi.org/10.60078/3060-4842-2024-vol1-iss2-pp230-237

Annotasiya

Maqolada hozirgi bosqichda O'zbekistonda oliy ta'lim marketingining rivojlanish tendentsiyasi tahlil qilingan bo'lib, unda oliy o'quv yurtlari va ularda tahsil olayotgan talabalar sonining sezilarli darajada o'sishi, shu bilan birga har bir o'qituvchiga to'g'ri keladigan talabalar ulushining pasayishi ko'rsatilgan bo'lib, bu oliy ta'lim tizimi resurslarining samaradorligi oshganidan dalolat beradi.amalga oshirilayotgan islohotlar samaradorligini aks ettiradi. Ikkinchisining asosiy maqsadi-Oliy ta'limning mavjudligi va sifatini oshirish, milliy tizimni xalqaro ta'lim makoniga integratsiya qilish, mehnat bozorida talab yuqori bo'lgan kadrlarni tayyorlash, bu esa O'zbekistonning ijtimoiy-ta'lim sohasini yanada rivojlantirishni ta'minlashga qaratilgan.

Kalit so‘zlar:

o'z-o'zini moliyalashtirish oliy ta'lim tizimining resurslari ta'lim tizimini isloh qilish samarali marketing faoliyati

Bibliografik manbalar

Parvatiyar A., Sheth J. (2022) The Domain and Conceptual Foundations of Relationship Marketing // Hand Book of Relationship Marketing. CA: Sage Publications, P. 3–38.

Shemetova N. (2015) Educational Services Marketing as a Tool of Increasing of Universities Competitiveness // North-East Asia Academic Forum. Publication of scientific articles. Harbin University of Commerce. P. 409–411.

Гарина А.В. (2023) Маркетинговые инструменты повышения конкурентоспособности высших учебных заведений / А.В. Гарина. - Текст: непосредственный // Молодой ученый. № 10 (457). - С. 174-177. - URL: https://moluch.ru/archive/457/100577

Колесник Е.А. (2024) Маркетинг высшего образования: тенденции развития // Здоровье и образование в XXI веке. №2. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketing-vysshego-obrazovaniya-tendentsii-razvitiya

Панкрухин А.П. (2022) Маркетинг образовательных услуг: теория, методология, практика. [Электрон. ресурс]. Режим доступа: http://www.marketing.spb.ru/lib-special/branch/mou/1.htm

Петривний К.В (1944) Маркетинг образовательных услуг: анализ отечественного и зарубежного опыта // С. 2421-2425. http://elib.osu.ru/bitstream/123456789/1944/1/2421-2425.pdf

Силаева В.В. (2023) Маркетинговые исследования на рынке образовательных услуг как инструмент повышения конкурентоспособности вуза // Вестник БГУ. №3 (2). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketingovye-issledovaniya-na-rynke-obrazovatelnyh-uslug-kak-instrument-povysheniya-konkurentosposobnosti-vuza

Черникова В.Е. (2021) Особенности маркетинга в сфере образовательных услуг // Современные тенденции в экономике и управлении: новый взгляд. №38. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-marketinga-v-sfere-obrazovatelnyh-uslug

Шеметова Н.К. (2015) Маркетинговая стратегия высшего учебного заведения: формирование и оценка эффективности реализации // Образование и наука. №1 (120). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/marketingovaya-strategiya-vysshego-uchebnogo-zavedeniya-formirovanie-i-otsenka-effektivnosti-realizatsii

Nashr qilingan

Qanday qilib iqtibos keltirish kerak

Ablatdinov, S. (2024). O’ZBEKISTON RESPUBLIKASIDA OLIY TA’LIM MARKETINGINING RIVOJLANISH TENDENSIYALARI. Ilgʻor iqtisodiyot va pedagogik texnologiyalar, 1(2), 230–237. https://doi.org/10.60078/3060-4842-2024-vol1-iss2-pp230-237